Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄και της Στ΄ τάξης επισκέφτηκαν την Attica Green Expo 2026, μία έκθεση για το περιβάλλον και την αειφορία.
Τα παιδιά μέσα από διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες γνώρισαν τρόπους ανακύκλωσης και εξοικονόμησης ενέργειας, ενημερώθηκαν για τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, ήρθαν σε επαφή με σύγχρονες πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης και κατανόησαν πόσο σημαντικό είναι να συμβάλλουμε όλοι στη δημιουργία ενός πιο καθαρού και «πράσινου» μέλλοντος.
Κατά την ξενάγησή τους επισκέφθηκαν φυσικά και το περίπτερο του Δήμου Βριλησσίων, όπου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον κ. Κωνσταντίνο Γεωργαντά, γενικό γραμματέα του Δήμου μας, για την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων στην πόλη μας, την πρόληψη, την επανάχρηση και την ανακύκλωση.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Βριλησσίων για την πρόσκληση και τη δωρεάν μετακίνηση των μαθητών μας στην Έκθεση μα πιο πολύ ευχαριστούμε για την εμπειρία που αποκόμισαν.
Το μέλλον φαντάζει καλύτερο, όταν οι άνθρωποι αποφασίζουν να συμμετέχουν ενεργά. Και η νέα γενιά ήδη δείχνει τον δρόμο…
















