Την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης επισκέφθηκαν το 2ο Γυμνάσιο Βριλησσίων. Η δράση αυτή έγινε στα πλαίσια του προγράμματος: «Ομαλή μετάβαση στο Γυμνάσιο», που συντονίζεται και πραγματοποιείται από την κα. Ατσιδάκου Ελένη ψυχολόγο του σχολείου μας και την κα. Παπαγεωργίου Ειρήνη την Κοινωνική λειτουργό μας. Στόχος της δράσης ήταν η εξοικείωση των παιδιών με το νέο σχολικό περιβάλλον, ώστε να κάνουν το επόμενο μεγάλο βήμα με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και λιγότερη αγωνία.
Η Διεύθυνση του Γυμνασίου μας επιφύλασσε θερμή υποδοχή! Μαζί με μαθητές μεγαλύτερων τάξεων και τον πρόεδρο του Δεκαπενταμελούς μας υποδέχτηκαν με χαμόγελα! Μας ενημέρωσαν για τη λειτουργία και το πρόγραμμα του Γυμνασίου, τις δράσεις που υλοποιούν και έλυσαν αρκετές από τις απορίες των παιδιών.
Στα πλαίσια της γνωριμίας με το χώρο βγήκαμε όλοι μαζί στην αυλή του σχολείου, σε ώρα διαλείμματος και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με παλιούς μαθητές του σχολείου μας που τώρα είναι γυμνασιόπαιδα, αλλά και με άγνωστα παιδιά που ήταν πολύ φιλικά μαζί τους.
Στη συνέχεια οι οικοδεσπότες μας επιφύλασσαν ένα όμορφο κέρασμα που το χαρήκαμε όλοι ενώ δώσαμε ραντεβού για τον Σεπτέμβρη. Χωρίσαμε ανακουφισμένοι και χαρούμενοι δίνοντας και παίρνοντας ευχές για Καλό Καλοκαίρι!
Η εμπειρία αυτή ήταν ιδιαίτερα καθησυχαστική για τα παιδιά μας. Επιστρέψαμε στο Δημοτικό γεμάτοι όμορφες εικόνες, έχοντας διώξει το άγχος και ανυπομονώντας για το νέο ξεκίνημα!
















