Το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών ιδρύθηκε πριν από 182 χρόνια, το 1842, και έκτοτε η συμβολή του στην επιστημονική έρευνα και στην κοινωνία είναι ιδιαίτερα σημαντική.

Την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας  επισκέφθηκαν το Κέντρο Επισκεπτών του Αστεροσκοπείου στην Πεντέλη, που στεγάζεται στο εντυπωσιακό κτίριο του τηλεσκοπίου Newall στο λόφο “Κουφός”. Πρόκειται για ένα εμβληματικό κτίριο της περιοχής, που κατασκευάστηκε το 1958 εξ’ ολοκλήρου από πεντελικό μάρμαρο.

Εκεί παρακολούθησαν το πρόγραμμα δραστηριοτήτων: “Η γειτονιά του Ήλιου”. Το εκπαιδευτικό προσωπικό, στα πλαίσια του προγράμματος Αστρονομίας και Αστροφυσικής, ξενάγησε τους μαθητές στον πελώριο και μακρινό κόσμο του ηλιακού μας συστήματος και του σύμπαντος.

Μοναδική εμπειρία τόσο για τα παιδιά όσο και για του εκπαιδευτικούς ήταν το ότι σταθήκαμε τυχεροί και καταφέραμε να δούμε τον Ήλιο με τηλεσκόπιο που διέθετε τα κατάλληλα φίλτρα!

Τους ευχαριστούμε πολύ!

Προηγούμενο άρθροΕπίσκεψη της ΣΤ’ τάξης στο 2ο Γυμνάσιο Βριλησσίων
Επόμενο άρθροΕπίσκεψη Δ΄Τάξης στην Ακρόπολη