Την Τετάρτη 20 Μαΐου και την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε τους μικρούς μαθητές και τις μικρές μαθήτριες των  Νηπιαγωγείων στην Α’ τάξη του σχολείου μας, στο πλαίσιο δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.

Τα νήπια είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους χώρους του σχολείου, να συνομιλήσουν με τους μαθητές της Α’  Δημοτικού και να συμμετάσχουν σε δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες. Οι μαθητές της Α’ τάξης απάντησαν με χαρά στις ερωτήσεις των νηπίων σχετικά με τη σχολική ζωή και μοιράστηκαν μαζί τους τις εμπειρίες τους από την πρώτη τους χρονιά στο Δημοτικό.

Στη συνέχεια, τα παιδιά συνεργάστηκαν και δημιούργησαν όμορφες κάρτες με ζωγραφιές και ευχές, εκφράζοντας τη χαρά τους για τη γνωριμία και τη μελλοντική τους συνάντηση στο νέο σχολικό περιβάλλον.

Μέσα σε ένα ζεστό και φιλικό κλίμα, τα νήπια εξοικειώθηκαν με τη νέα σχολική πραγματικότητα και ένιωσαν τη χαρά της συμμετοχής στη σχολική ζωή. Η δράση αυτή συμβάλλει σημαντικά στη συναισθηματική προετοιμασία των παιδιών, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και αυτοπεποίθησης για το νέο ξεκίνημα που τα περιμένει τη νέα σχολική χρονιά.

Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχία της όμορφης αυτής συνάντησης.

Προηγούμενο άρθροΕπίσκεψη Δ΄Τάξης στην Ακρόπολη
Επόμενο άρθροΕπίσκεψη της Α’ Τάξης στον Βοτανικό Κήπο