Την Τρίτη 5 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Αισθητικό Δάσος Καισαριανής, απολαμβάνοντας μια μοναδική εμπειρία κοντά στη φύση.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά περπάτησαν στο βοτανικό μονοπάτι του δάσους, γνώρισαν διαφορετικά είδη φυτών και δέντρων και έμαθαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το φυσικό περιβάλλον και την αξία της προστασίας του. Η επαφή με τη φύση γέμισε τους μικρούς εξερευνητές ενθουσιασμό, εικόνες και αρώματα της άνοιξης.

Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με δημιουργική δραστηριότητα χειροτεχνίας, όπου οι μαθητές χρησιμοποίησαν φυσικά υλικά από το δάσος, όπως φύλλα, μικρά κλαδάκια και κουκουνάρια, δημιουργώντας όμορφες και πρωτότυπες κατασκευές.

Ήταν μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη μάθηση, συνεργασία, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές στη φύση!

Προηγούμενο άρθροΕνδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: Η Αξιοποίηση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαιδευτική Διαδικασία
Επόμενο άρθροΕπίσκεψη Δ΄τάξης στον Τύμβο Μαραθώνα και στο Μουσείο Μαραθωνίου Δρόμου