Τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ, όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Διαδίκτυο με ασφάλεια».

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη σωστή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου, για τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν κατά την πλοήγηση, καθώς και για τρόπους προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων. Συζητήθηκαν ακόμη ζητήματα που αφορούν τον χρόνο που περνάμε καθημερινά στο διαδίκτυο, την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων και τις συνέπειές της, αλλά και το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού (κυβερνοεκφοβισμού). Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της ασφαλούς και υπεύθυνης συμπεριφοράς στην ψηφιακή επικοινωνία.

Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη εμπειρία, προσφέροντας στα παιδιά πολύτιμες γνώσεις και χρήσιμες συμβουλές για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου στην καθημερινή τους ζωή.

Προηγούμενο άρθροΓια τη γλυκύτερη αγκαλιά του κόσμου!
Επόμενο άρθροΕπιμορφωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών Γ΄τάξης