Τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026 οι εκπαιδευτικοί Γ΄ τάξης των σχολείων Χαλανδρίου και Βριλησσίων συμμετείχαν σε επιμορφωτική ημερίδα στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου με θέμα: «ΝΠΣ Νεοελληνικής Γλώσσας για το δημοτικό: Δειγματική Διδασκαλία στη Γ’ τάξη και Σχεδιασμός Σεναρίων με εργαλεία της ΑΙ»
Η διαρκής εξέλιξη των εκπαιδευτικών δεν αποτελεί απλώς επαγγελματικό εφόδιο, αλλά τη βάση για μια αναβαθμισμένη μαθησιακή εμπειρία, που προσφέρει στους μαθητές κίνητρα για δημιουργία και ουσιαστική γνώση.
Ευχαριστούμε θερμά τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 2ης θέσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας κ. Μ. Παπαϊωάννου για την πρωτοβουλία και τον συντονισμό της επιμόρφωσης, τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης 3ης θέσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας κ. Κ. Αρβανιτάκη για την παρουσίαση και το βιωματικό εργαστήριο στα εργαλεία ΑΙ, τη συνάδελφο Γ΄ τάξης του 14ου Δ.Σ. Χαλανδρίου κ.Σβώλη Πωλίνα καθώς και τη Διευθύντρια του 14ου Δ. Σ. Χαλανδρίου κ.Βιτσάκη Ζωή για τη φιλοξενία.
















