Την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου μας συμμετείχε σε μια ξεχωριστή βιωματική δραστηριότητα συνδυάζοντας τη χαρά της ανάγνωσης με τη χαλάρωση.
Πολύχρωμες κουβερτούλες, ψάθες παραλίας, μαξιλάρες και χαλάκια στρώθηκαν σε διάφορα μέρη των προαυλίων μας φιλοξενώντας μαθητές και εκπαιδευτικούς για να απολαύσουν όλοι μαζί ένα πικ νικ. Μόνο που αυτή τη φορά κρατούσαν όλοι τον μικρό τους …φίλο, το βιβλίο τους που τους συντρόφευσε για την επόμενη ώρα σιωπηλά προσφέροντάς τους όμορφες εικόνες, σκέψεις, συναισθήματα!
Ήταν ένα διαφορετικό μάθημα φιλαναγνωσίας που ενίσχυσε την αγάπη για το βιβλίο και ανέδειξε τη δύναμη της ομαδικότητας.
Επιστρέφοντας στα θρανία όλοι αναρωτιόμασταν πότε θα επαναληφθεί!
Η Ομάδα Βιβλιοθήκης του σχολείου μας ευχαριστεί όλους όσοι στήριξαν τη συγκεκριμένη δράση ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμά της και υπόσχεται παρόμοιες μελλοντικές δράσεις.
















