Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική δράση από την Υπηρεσία Αγωγής Υγείας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού με θέμα τις Πρώτες Βοήθειες. Η εκπαιδεύτρια κ. Μαρία Μπάστα ενημέρωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και Ε΄ τάξης για σημαντικά ζητήματα που αφορούν την προστασία της υγείας και την αντιμετώπιση επειγουσών καταστάσεων.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα τηλέφωνα επείγουσας ανάγκης, να μάθουν τον τρόπο επικοινωνίας σε περίπτωση που χρειάζεται η παροχή Πρώτων Βοηθειών, καθώς και πώς μπορούν να αντιδράσουν σε περίπτωση πνιγμού από ξένο σώμα. Η παρουσίαση ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και διαδραστική, ενώ τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και πολλές ερωτήσεις.

Η δράση αυτή συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα υγείας και ασφάλειας, ενισχύοντας το αίσθημα ευθύνης και την αξία της πρόληψης και της προσφοράς βοήθειας προς τον συνάνθρωπο.

Προηγούμενο άρθροΓιορτάζοντας την Πρωτομαγιά στο σχολείο μας
Επόμενο άρθροΠρογραμματισμός  Μαΐου-Ιουνίου